Nog 6 dagen, 21 uur en 55 minuten - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Arianne Kattenberg - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen, 21 uur en 55 minuten - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Arianne Kattenberg - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen, 21 uur en 55 minuten

Door: Arianne

Blijf op de hoogte en volg Arianne

07 September 2010 | Nederland, Kampen

Exact vandaag over een week zit ik hoog in the air. Om precies te zijn nog 6 dagen, 21 uur en 55 minuten. Beseffen doe ik het totaal nog niet en er moet ook nog veel worden geregeld…lekker op z’n Kattenbergs…alles op het laatste moment.;)
Gelukkig heb ik net vorige week gehoord dat mijn visum binnen is dus er is geen weg meer terug…wat ik ook helemaal niet wil... Ik heb er onwijs veel zin in en hoop samen met Sharon een top tijd tegemoet te gaan.

Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen en avonturen. 3.5 maand zal ik Nederland verlaten om stage te gaan lopen in Paramaribo. Het laatste weekje vlieg ik richting Nien en Rik op Curaçao om de kleine te bewonderen waar ik erg naar uitzie…veel goeds voor de boeg dus.

Ik ga gauw weer verder met onze huisvesting te regelen, want ook dat staat nog niet helemaal vast. Wat dat betreft kan ik nu vast een beetje wennen aan de Surinaamse cultuur…ze reageren gewoon niet op je mailtjes…it's frustrating me!

Liefs Arianne

Ps: Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen…? Schrijf je dan in voor mijn mailinglist.

  • 07 September 2010 - 13:06

    Hanneke:

    Ik ben jaloers! Heel veel plezier, geniet ervan!

    Groet!

  • 07 September 2010 - 13:27

    Marielle:

    Lieverd!

    Oeii, wat spannend allemaal. En wat ga ik je missen..
    Ik ga je zeker volgen op deze website en ik hoop inderdaad dat je een super tijd krijgt daar!

    xxx

  • 07 September 2010 - 14:14

    Geer:

    Ari, ik ga je zoooooo missen!!!

    Waar kan ik me inschrijven voor die mailinglist?

    Knuffel!

  • 07 September 2010 - 14:15

    Geer:

    Oh ik zie het al:p

  • 08 September 2010 - 20:38

    Merel:

    Vet Cool :D Geniet er van !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Suriname

Recente Reisverslagen:

03 November 2010

Site van mijn foto's!

03 November 2010

Time's flying...

06 Oktober 2010

Van de O.K. naar...

22 September 2010

Mi lobbi Sranan( I love Surinam)…of toch niet???

15 September 2010

Een brasa from Switi Sranan Kondre,
Arianne

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 31716

Voorgaande reizen:

06 Maart 2016 - 14 April 2016

Bootvluchtelingen Lesbos

12 Oktober 2015 - 17 December 2015

Bootvluchtelingen Chios

22 Oktober 2011 - 30 Januari 2012

Going to Uganda!!!

14 September 2010 - 21 December 2010

Suriname

Landen bezocht: