De pijn in mijn hart - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Arianne Kattenberg - WaarBenJij.nu De pijn in mijn hart - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Arianne Kattenberg - WaarBenJij.nu

De pijn in mijn hart

Blijf op de hoogte en volg Arianne

14 April 2016 | Griekenland, Lesbos

...

• 15 April 2016 - 09:51

Joost:

Hoi arianne!

Ik ken je niet maar zat toevallig je twee verhalen te lezen, echt niet normaal wat daar gebeurd! zoals jij schrijft lijkt het net of je er zelf bij ben. Kippenvel krijg je ervan. Je heb in ieder geval goed werk verricht maar zal wel heel lastig zijn om dan weg te gaan en niet meer terug te komen.

Well Done! respect :)

• 16 April 2016 - 10:14

Henny Kattenberg :

Lieve Arianne jij hebt de gave om zo te schrijven dat je je het zo kunt inleven alsof je ook daar bent wat een intens menselijk leed onvoorstelbaar dat het deze inmense groep overkomt ik heb helaas gisteravond niet met je kunnen praten tijdens het feest van je pa en ma het was overigens een prachtig feest fijn dat we dat als familie samen hebben meegemaakt maar de contrasten in het leven zijn zo groot dat het soms moeilijk is om de knop om te zetten vooral wanneer je net uit zo' n misere komt we moeten maar heel blij en dankbaar zijn dat we zoveel hebben itt velen.
    Ik wil dit nog tegen jezeggen dat ik ontzettend trots op je ben je bent mijn lieve nicht ik houd heel van je en ik vind je een beauty .heel veel liefs en ik hoorde dat je evt iets anders gaat doen ben heel benieuwd laat svp weten we keep in touch ik zit momenteel in de trein op weg naar Gouda nu staan we in Utrecht .❤

• 01 November 2016 - 09:57

Paul :

Enorme bewondering voor wat je doet. Heel moedig en menslievend. Een inspiratie voor iedereen.